Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Η σκοτεινή πλευρά της Σελήνης


Υπάρχει μια πλευρά του φεγγαριού, την οποία δεν βλέπουμε ποτέ, αλλά αυτή η σκοτεινή πλευρά είναι τόσο ισχυρός παράγοντας στην πρόκληση της άμπωτης και της γήινης παλίρροιας, όσο και  η πλευρά  του  φεγγαριού που είναι ορατή. Ομοίως, υπάρχει ένα αόρατο μέρος του ατόμου που του ασκείται μια ισχυρή επιρροή στη ζωή, και όπως οι παλίρροιες μετριούνται από την κίνηση του ήλιου και του φεγγαριού, ομοίως οι πιθανότητες της ύπαρξης μετριούνται από τα περιβάλλοντα αστέρια, που μπορούν να κληθούν και ως "ρολόι του πεπρωμένου," και η γνώση των κινήσεων τους είναι μια απέραντη δύναμη, για να  αποκαλύψει κάθε μυστικό της ζωής.

Η παραπάνω παράγραφος θα μπορούσε να είναι μια εισαγωγή-τυπική απάντηση- στην ερώτηση που καλούμαι συχνά να αντιμετωπίσω, πως μπορούν οι κινήσεις πλανητών και αστεριών να επηρεάσουν την ανθρώπινη υπόσταση. Αλλά στόχος μου δεν είναι να αναλωθώ σε τυπικές απαντήσεις-υποδείξεις αλλά να παρουσιάσω την αστρολογία μια σύγχρονή αλλά πάντα διαχρονική ματιά και να ανατρέψω την κατεστημένη άποψη που υπάρχει ότι τα άτομα που ασχολούνται με ζώδια-αστρολογία είναι: είτε χοντρούλες κυρίες της τηλεόρασης, είτε επιτήδειοι που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν άτομα χαμηλού I.Q. πουλώντας τους αβάσιμες προβλέψεις.

Το δικό μου προφίλ διαφοροποιείται απ’ότι περιγράφεται παραπάνω. Χωρίς να είμαι “χοντρούλα”  (52 κιλά με το ζόρι) και χωρίς να με απασχολεί να βγάλω λεφτά από “ζώδια”, αποφάσισα να ξεκινήσω αυτό το blog έπειτα από την προτροπή πολλών φίλων για να  παρουσιάζω τις δικές μου προβλέψεις αλλά και να αναλύσω πρόσωπα (ωροσκόπια) και σχέσεις (συναστρίες) που θα προέρχονται είτε από το δικό μου κοντινό περιβάλλον είτε από μηνύματα που θα λαμβάνω (σαν να λέμε astro Carrie Bradshaw).

Και μιας και σε λίγες ώρες μπαίνουμε στο ζώδιο του Κριού που σηματοδοτεί και την αρχή του ζωδιακού κύκλου, δεν θα υπήρχε καλύτερη αφορμή να ξεκινήσω τις  online αναλύσεις μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου