Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Παρουσιάζοντας το “ΚΕΝΤΡΙ”

Δεν θα μπορούσα να ξεκινήσω οτιδήποτε αστρολογικό, χωρίς να έχω δίπλα την καλύτερη μου φίλη (έχω και μια ακόμη).

Με την καλύτερη μου φίλη λοιπόν διαθέτουμε το ίδιο επίπεδο αστρολογικών γνώσεων και όποιος μας έχει πετύχει να αναλύουμε μαζί χάρτες και συναστρίες αντιλαμβάνεται αμέσως πόσο συμπληρώνει η μία την άλλη. Μια κόβει και η άλλη ράβει (που λέει και η λαϊκή ρύση)!

Έτσι λοιπόν τις αναρτήσεις αυτού του blog θα τις μοιραζόμαστε. Βέβαια οι αναρτήσεις που θα γίνονται από εκείνη θα διαφέρουν πολύ από τις δικές μου. Ως καθαρόαιμη Σκορπιός ( με ήλιο, ωροσκόπο και πολλούς πλανήτες ,έχω χάσει και εγώ το μέτρημα) θα παρουσιάζει την άλλη όψη του κάθε ζωδίου, αναλύοντας τη σκοτεινή του πλευρά και θα προσγειώνει ανώμαλα κάθε καβαλημένο-βολεμένο .
Η γραφή της θα είναι καυστική , κυνική και θα “πονάει” όπως πονάει το δηλητηριώδες τσίμπημα του σκορπιού. Επομένως δεν θα υπήρχε πιο εύστοχη επιλογή για την υπογραφή της από το “ΚΕΝΤΡΙ”.

Το “KΕΝΤΡΙ” θα χτυπάει μετά από κάθε δική μου ανάρτηση.

Αντέχετε???


AMALTHIA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου